mandag 13. april 2020

Julenatt genser og lue

Du snakker om å være fremoverlent. Julens (vi snakker julen 2020 ja) gensere til 2 av barnebarna er klare. Ca. 7 måneder før tiden.....

Denne pandemien gjør at jeg har litt mer strikketid enn normalt. Kort arbeidsvei og ingen fritidsaktiviteter samtidig med at vi forsøker å forholde oss rolig i heimen gjør at det blir strikket mye mer.

Mønsteret er designet av #knitsbywenche og jeg synes det er så fint.
I mønsteret er det bruk Kauni, men i og med at dette skal være til ganske små barn valgte jeg å strikke i Duo fra Sandnes.
Fine "nisseluer" hører til:-) Jeg har strikket str. 1-2 år og 5-6år og krysser fingrene for at ikke guttene strekker så enormt i været.
Jeg ser bildene mine blir litt "slørete" når jeg tar de opp via google foto. De ser ikke slik ut i virkeligheten, men det får bare bli sånn.

Håper alle har det bra i denne pandemitiden og jeg gleder meg til vi kan begynne å leve som normalt igjen og mest av alt til å holde rundt barnebarn og resten av familien.


2 kommentarer:

Bodil sa...

Det var jammen smart å bruka ekstra strikketid til julegåvestrikking. Og så flotte plagg :) Ja, det blir mykje klemming når dette er over. Håper det ikkje tek altfor lang tid. Kos deg med strikkinga :)

LivM sa...

De var bare helt nydelige . Dette designet har jeg faktisk ikke sett før!
Smart å starte på julegavene allerede. Julen er der før en vet ordet av et. Men nå ønsker jeg deg en fortsatt god sommer.