tirsdag 13. januar 2015

Januar–nytt år, nye muligheter

GODT NYTT ÅR!

Januar er allerede godt i gang og det er jeg også. Midt i summering av 2014 og alt som hører til slappes det av med litt håndarbeid.

I år har jeg hengt meg på Projos vottesokkealong2015 og for januar valgte jeg mønsteret 3x3 fra Lillcat Design. Mønsteret var enkelt og greit, men vottene endte opp som barnestørrelse. Litt nedtur da jeg valgte str. M og en farge som jeg vet definitivt ikke faller i smak til de 3 prinsessene. Uansett vottene er der og jeg skal vel finne noen som setter pris på de.

Bilder januar 2015 009

Et par sokker har også sett dagens lys, Motorsyklistens pensokker. Flott mønster nok en gang fra Bittamis Design. Fargen er mørk lilla, litt vanskelig å gjengi.

Bilder januar 2015 012

Dermed er jeg godt i gang med det nye året. Akkurat nå er strikkes det votter i lange baner som skal toves. Like spennende hver gang:-)

5 kommentarer:

Tovepia sa...

Vottene ble jo kjempefine, men synd med størrelsen, da..du får legge dem i gavehaugen..for jeg regner med den er stor hos deg også;)
Flotte sokker igjen, jeg innser jeg må finne gnisten til mer utfordrende sokker enn de trauste jeg strikker:D
Klemmings;)

Unknown sa...

Hei på deg. Kjekt å sjå innlegg fra deg att. Flotte votter. Du finner sikkert noen som vil ha dei etter kvart.
Dei sokkene har eg også strikket. Veldig fine er dei. Farger er vanskelig å gjengi på denne tiden av året. Når ein ikkje kan fotografere dem ute.
Ha ein fortsatt fin dag og god uke

Gørill sa...

Se der ja, det var hyggelig å se deg her igjen :) Flotte var de, både vottene og sokkene!

Skautrollet sa...

Veldig fine votter og sokker. Du får fine noen små hender å gi vottene til. Motorsyklistens pensokker har jeg strikket også. Fint mønster, tror jeg får skal prøve meg på et par til :)

Birgitte sa...

Hei! Så mye fint du viser frem på bloggen! Legger meg til som følger. Blir inspirert av alle de fine votte- og sokkeparene:)