tirsdag 14. august 2018

Utnyttelse av transportetapper

I sommer var vi på biltur gjennom Europa. Tyskland, Østerrike og så ned til Italia hvor vi var i ro en uke.
Å kjøre bil gjennom Tyskland er en prøve i tålmodighet, men for den som har hendene fri må slike prøver utnyttes.

Disse glassbrikkene er heklet 6 stk. i hver farge, nål nr. 4 i Muskat fra Drops. Mønster fant jeg hos Hverdagsmagi og her hekles det kun 4 omganger. Perfekt bilarbeid:-))

Vi var innom det skjeve tårn i Pisa (ingen som har rettet det opp ennå:-)) og det var faktisk penere i virkeligheten.
og sånn bare til sammenligning...………
Hverdagen er i gang igjen og jeg synes egentlig at sommeren i år var nesten for kort. I dag tidlig var det 4 plussgrader da jeg dro på jobb. En god påminnelse på hvilken årstid vi går i mot.


2 kommentarer:

Gørill sa...

Et flott tårn du har laget :o) i denne fantastiske sommeren! Jeg klarer ikke å hekle i bil. Har riktignok bare prøvet en gang, det gikk dårlig, for rett som det var kjørte vi i en hump. Strikking derimot, det liker jeg i bil :o)Var en snartur i Trondheim for en uke siden, veldig koselig by, men veldig skiftende vær! Sol det ene øyeblikket og regnskur det neste. Jeg blir snart "VELDIG GAMMEL" og er litt pensjonist innimellom, det er deilig!

Bodil sa...

Syns jo ditt tårn var like fint som det i Pisa :) Kjekt med slike brikker både til eige bruk og til små gåver.