tirsdag 3. juli 2018

God sommer!

Her i Trøndelag har juni måned vært en trist affære. Juli ser ut til å bli bedre, men for å være på den sikre siden har jeg heklet ei sol

Oppskriften finner du her. Annepålandetgrytekluten er en utmerket måte å bruke opp rester av bomullsgarn. Den er dekorativ og den hekles dobbelt så den gjør oppgaven sin.
Kluten er en av Bittamis design og kom i en klutealong en gang i tiden. Denne kalles for Hegg og er lett å memorere i tillegg synes jeg den er fin og fungerer godt som kopptue. Så om ikke sola titter inn på kjøkkenet mitt så frisker i alle fall dette opp.

GOD SOMMER!

5 kommentarer:

Bodil sa...

Ei hekla sol og ein klut i solfarge blir ein i godt humør av :) Håper de får ein smak av sommar :)

Tovepia sa...

Kjempefine og solgule og praktiske!

Nyt sommeren, vi satser på den kommer med litt mer varme..

Gørill sa...

Anne sine grytekluter er så fine, men jeg får ikke plass til så mange staver som hun beskriver i oppskriften, for da bølger de seg for meg. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har heklet og gitt bort. Din ble kjempefin sammen med kluten! Håper sommeren har kommet til dere, her renner vi nesten bort. Det kommer noen regndråper i dag, og det er deilig :o) God sommer videre!

Barwitzki sa...

Nydelig klutten du har strikket... sol er fint :-)) godt humør og
god sommer jeg ønsker deg. Hilsen fra Viola

Ruths datter sa...

Lekkert sett du har laga her. Solgul og fint.
Klemz