mandag 5. februar 2018

Småprosjekt i januar

I år har jeg meldt meg på 2 grupper. Den ene er Votte- og sokkealong 2018 som foregår på FB, den andre er Vip medlemskapet 2018 til Garnkista / Lillcat Design. Du får også kjøpt medlemskap på Ravelry.

Mitt valg for alongen i januar ble disse vottene. Ble tovet litt i overkant, men ikke ubrukelig harde.
Strikket i Fritidsgarn på pinner nr. 6, ble str. liten damehånd og tror dette ble et par varme votter. Er allerede forsvunnet ut av huset.

Mønsteret i VIP2018 var et par fantastisk flotte sokker - Monas sokk. Jeg liker Lillcat sine sokker, mønsteret er godt forklart og sokkene passer min fot.
Strikket i Cascade Heritage, pinner nr. 2,5. Jeg synes det ble et par lekre sokker - akkurat pass til meg:-))

Gleder meg til å følge disse gruppene i månedene fremover.

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelige saker!
Her strikkes det på for mange ting samtidig, så jeg blir aldri ferdig med noe:)))
Spennende alonger du er med på, men de passer sikkert ikke meg..

Bodil sa...

Det var flotte sokkar og vottar :) Likte så godt fargane på sokkane.