tirsdag 20. februar 2018

Nok en Valentinsokk

Jeg valgte Valentinsokken som februaroppgave  i Votte-og sokkealong 2018. Mønsteret er gratis og du finner det HER Wenche Roald har designet disse samt mye annet fint.


Strikket av ukjent restegarn som jeg har litt av..... Skikkelig herlig å få strikket opp noe av det. Jeg har vært flink så langt i år og skal fortsette å få unna litt av det som har samlet seg opp. Sokker, luer og votter er fine småprosjekter for det.


Jeg har tidligere strikket en annen type Valentinsokk, du ser den HER. Da skulle behovet for Valantinesokker være dekket:-))

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så flotte, og med ribbestrikk set dei så godt på foten. Kjekke prosjekt til restegarn.

Gørill sa...

Nydelige sokker! Har vurdert å melde meg på en along jeg også, men jeg har et stort teppe jeg har begynt på og flere ønskestrikk fra familien, og enda et barnebarn er underveis, så jeg fant ut at det kanskje var nok...
Det blir alltids noe votte og sokkestrikking allikevel tenker jeg. Veldig artig å strikke slike småplagg som blir forholdsvis raskt ferdigg :) Ha en fin helg!