fredag 3. november 2017

Askeladden sokk

Utrolig, men sant, det er strikket et par herresokker!! Litt trang ved prøving på en av mine sønner, men lang nok og det får duge. Satser på at de går ut ved bruk.
Disse er strikket i Sandnes Alpakka Strømpegarn. Utrolig godt å strikke av, men det har gått ut av produksjon. Fargene er nok mer turkis / grå enn bildene viser,
Pinner 3,5, design Lillcat og du får kjøpt mønsteret HER Hun har mange flotte mønstre og er du like glad i mønsterstrikk som meg finner du helt sikkert noe du liker.


God helg!

4 kommentarer:

Skyttlat sa...

Fina sockar!
Varje gång jag går in på Din blogg, så går mitt virusprogram igång. Problemet är Din Website counter, som mitt virusprogram säger är ett Malvare.
Jag vet inte var problemet ligger, men jag har tagit en bild på meddelandet om Du är intresserad att se?
Önskar Dig en fin helg!

Barwitzki sa...

Super du har laget!!!
Deilig mønster... fantastisk sokker.
Jeg elsker mønsterstrikke. Jeg har i gang votter :-)))
God helg deg.
Vi har festen her hele helg... pepperkakefest... dette blir fint.
Hilsen fra Viola

Bodil sa...

Endå eit par flotte sokkar i nydelege fargar. God helg.

Gørill sa...

Nydelige sokker Sidsel! Min erfaring med mønsterstrikkede sokker er at de ikke blir så elastiske pga. at trådene nødvendigvis strammer litt på vrangen ;) Men du verden så fint det blir!