tirsdag 22. august 2017

Nordland festdrakt

Denne så jeg ferdig strikket inne på FB og falt pladask. Mønsteret er laget av  Lillcat og fås kjøpt her.

Jeg strikket 2 års størrelse. Garnet er Sandnes tynn merinoull. Et fantastisk flott garn som passer til barneklær. Vesten er ikke helt i tråd med mønster, men det er ikke mønsterets feil. Glemmer av og til å lese underveis og var ferdig da jeg oppdaget det:-)
Ingen av oss har tilhørighet til Nordland. Denne er strikket til en halvt Trønder, halvt Amerikaner som er bosatt på Østlandet. Innafor det vel? Knappene er Trondhjemsrosa da:-))

6 kommentarer:

Barwitzki sa...

Nydelig... veldig søt er set. Deilig mønsteret har veske.
Takk for Link. Herlige kjoler også :-))
Det blir en fin gave... fantastisk du har strikkt.
Hilsener fra Viola - god uke

Gørill sa...

Den var kjempefin:) Jeg har også en tendens til å glemme å lese hele mønsteret ;) det er fort gjort.

Bodil sa...

Den var nydeleg, og så flotte fargar :) Det blir ein staseleg kar.

Ruths datter sa...

Så utrolig lekker. Wow...altså.
Klem

Tovepia sa...

Her har jeg sannelig gått glipp av mye. Denne var nydelig!
Flotte votter og sokker under her også:)
God ferd mot helg;)

LivM sa...

Utrolig flott , og klart den er innafor!!