lørdag 5. august 2017

Ainigma - sommerens samstrikk

Jeg har flere ganger hivd meg med mysteriestrikk som Torirot arrangerer på Ravelry. Hennes mønster er uforutsigbare og morsomme.
Ett par votter er ikke det store arbeidet og i alle disse mysteriene forsøker jeg å bruke av garnlager.


Disse er strikket i rester av Rauma Gammelserie, Pt2 og Gammel Selbu 2tråds. Jeg strikket lang modell og selve votten passer perfekt til min hånd. Mansjetten kunne ha vært kortere, men det får bli neste gang.
Kjempefornøyd med mønster og jeg kan varmt anbefale å delta på denne type mysteriestrikk.

4 kommentarer:

torirot sa...

Så hyggelig skrevet! Og grått og oker er en super kombinasjon!

Bodil sa...

Så nydelege fargar du har brukt, og så fint mønster. Eg har aldri vore med på mysteriestrikk, men det høyrest gøy ut. God søndag til deg :)

Barwitzki sa...

Super fargene... ja, så fint med mysteriestrikk.
Jeg var ofte med :-))) Men ikke denne gang.
Jeg er i gang med Kautokeino-vott :-)) Regn i dag... dette passer
med strikke og blogglandia.
God søndag. Klem fra Viola

Gørill sa...

Dine votter ble lekre :) Jeg har også meldt meg på, men kom aldri igang med vottene. Nå tror jeg jommenmeg at jeg hermer litt etter ditt fargevalg, for man har jo en del å velge i på "lageret" Takk for inspirasjon!!!