torsdag 24. september 2020

Gammel Sandvik



Denne jakka har stått på ønskelisten en stund. Var lenge i tvil hvilke farger jeg skulle strikke den i, men før jeg kom i garnbutikken var jeg bestemt på koks og noe gyllent.

«Heldigvis» var det litt utplukket med farger så jeg måtte ombestemme meg😊 Ble utrolig fornøyd med resultatet.

Denne jakken blir helt klart høstens favoritt. Strikket i finull som er favoritt blant ullgarn.

Litt tidkrevende strikk og egner seg dårlig til TV-strikk, men aldri kjedelig strikk. Litt lange trådspenn men det jevner seg ut etterhvert.


Høsten hos meg har vært våt så langt, men håper på noen fine tørre dager etterhvert. Fine høstfarger i naturen - står godt til jakka:-)



2 kommentarer:

Bodil sa...

Nydeleg kofte i flotte høstfargar :) Den blir god å ha framover. God helg :)

LivM sa...

Så flott den ble. Jeg synes du hadde valgt perfekte farger!