søndag 9. desember 2018

Jomfruen i det grønne

Som nevnt tidligere så ble jeg med VIP2018 hos GarnkistaLillcat i år. Du betaler inn en sum og så får du nytt mønster hver måned. Det har vært flotte mønstre alle som ett og veldig morsomt å strikke.

Jomfruen i det grønne er ett av de og det ble et kjempefint sett. Ikke noen for mitt hode da det passer best med pannebånd:-), men jeg regner med at noen som synes dette er fint dukker opp.

Strikket i PT2 og Rauma 2tr. gammelserien. Det vil nok toves litt ved bruk og da blir det bare finere og finere.
Vrangbord med falske fletter og i farger etter ventetiden vi er midt inni. Ønsker alle en trivelig adventstid.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Det var eit nydeleg sett i vakre fargar og mønster :) Heldig dei som får det. Ha ei fin adventstid :)

Barwitzki sa...

Som er et fint mønster. Jeg liker det mye.
Farger dine er nydelig.
Hilsen til deg.
God adventstid ønsker deg - Viola -

Gørill sa...

Det var kjempefint! Jeg elsker Raumas gammelserie, det endrer fullstendig utseende etter en liten vask for hånd! Det blir så mykt og fint! Spander en vask før du evt. gir de bort :o) Klem og god jul!