mandag 31. oktober 2016

Valentinsokker



Disse sokkene har jeg strikket tidligere også. Det er en Drops oppskrift og de har en del fine mønstre som jeg stadig vender tilbake til.





Dette paret er strikket i Sterk fra Du Store Alpakka.  Garnet er utrolig godt, mykt å strikke av i tillegg til at det egner seg til godt sokker.



Det er en stund til Valentinsdagen, men det er ingenting i veien for å ta disse i bruk nå.
Her i Trøndelag har vi hatt en fantastisk oktober og skulle gjerne sett den hadde vart til midten av mars:-)




Selv om det kan være fine vinterdager så er det en årstid jeg med årene er mer og mer villig til å hoppe over og gå rett fra høst til vår. Men det er vel ikke slik det funker.......:-)


Egentlig er det helt fantastisk at rødkløveren blomstrer til midten av oktober, men den setter nok pris på å få noen måneder i dvale nå.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hei, kjempefine sokker du ahr laga. Ja drops har jo mange fine oppskrifter. Og desse er vel vel verdt eit forsøk. Vi får sjå. Men eg må huske å kjøpe meg sokkegarn neste gang eg er på garnbutikk. Mulig det blir neste uke. Vi får sjå. Ha ein så fin høst som råd. klem

Bodil sa...

Det ser ut som kjempegode og fine sokkar med eit nydeleg mønster :)

Barwitzki sa...

Vakre sokker du har strikket.
Vi har så deilig høstdager også ... farbene trær ... alt gull
slappe av i skogen. God helg. Hilsen fra Viola

Gørill sa...

Fiiine sokker. Det er så artig å strikke sokker. Det har blitt mange hos meg i år :)

H. sa...

Så fine sokker !

Må da passe fint til jul også disse her...ho ho ho